Vel fremme i Manila

Klokka er 16:24 nå

God morgen lesere♥

Da var vi endelig ankommet hotellet vårt etter over et døgn med reising, endelig! Jeg har fått skaffet meg internett og hotellet er helt supert :)
Dagen min begynte klokka 03:45 på natta, da jeg stelte meg og pakket det siste jeg trengte, deretter kom taxien å henta familien Aanesland. Vi dro videre til Kjevik hvor vi møtte de andre vi reiser med (vi er 11 stk tilsammen), når flyet gikk 06:15 ankom vi København, der vi måtte vente i 5 timer før det neste flyet gikk. Da vi skulle ta et 12 timers fly var jeg veldig skeptisk, men det gikk veldig fint, det var gode seter, puter, teppe, sokker, tannbørste, mat, drikke og alt jeg kunne trenge. Da vi fløy fra København til Singapore fløy vi inn i en annen tidssone, så derfor er jeg litt sånn jetlagged  kan man vel si. Videre tok vi fly fra Singapore til Manila, det tok bare 3 eller 4 timer og jeg sov nesten hele veien.

Taxien måtte vi ta fra flyplassen til hotellet og det er det verste jeg har vært med på, de har ingen trafikkregler (de har sikkert, men de følger dem ikke), de kjørte på rødt lys, og de hadde hester midt inni alt, det var ingen blinking når de byttet fil, og jeg trodde jeg hadde mine siste minutter her… Men det gikk fint, og jeg kom meg vel frem, det jeg så av den lille kjøreturen vi hadde var skikkelig ille.. Manila er for det meste slum, barn og voksne på gata, det er veldig mye forurensing her og de lever i det hver dag. Denne byen er veldig utrygg og kriminell så jeg har ikke lov til å gå utenfor hotellet med bare søss liksom, men vi skal videre til Mall og Asia der vi skal shoppe og litt av hvert, så vi snakkes enten senere eller i morgen 🙂

1576935-12-1405237678143

1576935-12-14052385858501576935-12-1405238824479

Her er bare noen bilder fra hele dagen i dag, håper dere likte innlegget og vil følge meg videre på bloggen, hvis ikke så kan du også følge meg på instagram @susannemadonna for mobilbilder
Vil dere se hotellrommet vårt, bare si ifra, så skal jeg fikse det 🙂