Weekend trip

Heisann!
Vi kom frem til Haugesund veldig sent i går kveld etter 7 timer med reising og et punktert dekk midt på motorveien, haha er det virkelig mulig?
Vi dro fra Kristiansand i halv 3 tiden og med et punktert hjul så tok det litt lenger tid, derfor rakk vi ikke den første bussen vi skulle ta fra Kristiansand, og siden vi hadde litt ekstra tid i Stavanger så bestemte vi oss for å kjøpe oss et brød og mate alle endene, svanene og måkene, virket som en veldig god ide først, men så begynte alle å skrike når det gikk tom for brød..

I dag våknet vi rundt 10 tiden og da fikk vi servert en nydelig frokost, vi kom frem til under frokostbordet at meg og Maddie skulle dra til et lekeland noe som var utrolig gøy!
Det var masse wipeout type ting, hindere, sumo kamp greier, og noen fete surfebrett! Da jeg skulle prøve en av aktivitetene så klarte jeg selvfølgelig å falle på stortåa og nå sitter jeg her og kan ikke bøye den.. Men etter vi hadde vært der en stund og jeg hadde svettet en del så var det på tide å skifte og dra videre til et shoppingsenter der vi hadde en slush før vi kjørte frem til en hall hvor vi skulle se en i familien til Maddie drille, hun var superflink!

img_7169-1966023-9-1455119083330img_7150-1966023-9-1455119153945img_7147-1966023-9-1455119205201img_7164-1966023-9-1455119370096

Senere på kvelden (altså ikke så lenge siden) så gikk vi å spiste på en indisk restaurant hvor det var helt nydelig mat og jeg ble litt for mett, for å si det mildt…
Og nå sitter noen av jentene her å sminker Maddie til en supermodell, hun ser helt smashing ut!
Planene for i morgen har jeg egentlig ikke peiling på, jeg har fått vite at det er fastelavens dag i morgen og jeg tror planene er boller (yey!) Jeg har filmet litt for dere på denne turen og planlegger å mekke sammen en liten weekendtrip video for dere, ha en fin kveld videre!!